Kommentarer

Signaturen Anonym undrar om jag glömt bort O/V och IFK Kristianstad när jag inte nämnde dem bland de fyra bästa. Nej, jag har inte glömt bort dem. Framförallt är jag glad att IFK är tillbaks. Jag ser fram emot att åka dit och känna publiktrycket. Men jag tror inte att någon av nykomlingarna slår sig in bland de fyra bästa.

Min bloggarvän Avbytarbänken menar att jag missat ett lag som kommer att slå sig in i toppen. Det kan jag mycket väl ha gjort. Jag tror att serien bli jämn och det brukar alltid bli något lag som sticker upp. Av de fyra lagen jag nämnde är jag mest säker på Ystad IF. Alingsås borde också vara i toppen om man nu inte blir alltför skadedrabbat eller slitet av spelet i Europa. Men Guif och Sävehof känns kanske inte lika starka. Det ska bli kul att läsa vem Avbytarbänken menar ska slå sig in i toppen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, Anonym var ironisk mot västkusdiggaren Avbytarbänken som antydde att du missat ett lag så jag nämnnde två gjutna bottenkollegor. Att IFK K gått upp är dock hysteriskt kul. Jag rekommenderar alla att se premiären hemma mot Malmö. Sång tryck har vi bara i Skåne och i Eskilstuna. Skånelagen har bättre stämning på läktaren under en träning än vad tex Sävehof har i en slutspelsmatch.

2009-08-14 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0