Nu börjar det så smått

Äntligen börjar handbollssäsongen rulla på så smått. Träningsmatcherna är i full gång och det är inte många veckor kvar tills allt sparkar igång på riktigt. Jag är så jäkla sugen.

Jag tror att även årets elitserie på herrsidan blir jämn. Det är väl ingen skräll att tippa GUIF, Alingsås, Sävehof och Ystad IF i topp. Har svårt att tänka mig att någon annan kan slå sig in i denna kvartett. Damernas lär som vanligt vara mer ojämn.

Även denna blogg kommer att köra igång om ett tag. Först ska jag dock värma upp mig i Grekland en vecka, men sen ska jag försöka blogga dagligen.

Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Ja, snart är det dax att börja producera igen =)



Ett lag kommer slå sig in i kvartetten. Vilket det blir kan man läsa om några veckor.

2009-08-10 @ 17:31:36
URL: http://avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

O/V? Eller IFK Kristianstad??

2009-08-10 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0