H43

Förra året vid den här tiden började det väl blåsa runt Ola Månsson i H43 och in kom Pelle Käll som frälsaren som skulle lösa problemen. Och nu är man på väg ner i botten igen. Två vinster på tolv matcher imponerar inte. Kommer Pelle Käll sitta kvar eller har han en slags Axnérimunitet? Och hur står det till med ekonomin? Har man t ex råd med ett damlag i elitserien, vilket det mycket väl kan bli tal om. Det kan inte vara jättekul att vara blå just nu.

Nu stundar dubbelmöte mot Sävehof. Det lär bli svårt att få nya poäng där och sen är det dags för OV och Kristianstad igen. H43 verkar gå en tuff tid till mötes. Måtte det inte bli fler skador.



Kommentarer
Postat av: Bengt B

Axnérimmunitet.



Nu ska jag bryta mot all politisk immunitet och korrekthet och fråga (seriöst) om någon klok person kan förklara vad hans storhet som expert och debattör egentligen består i? (hans storhet som spelare känner jag till, och där har han all min respekt).



Jag har sett varje avsnitt av Handbollsklubben hittills och jag har fortfarande inte hört honom komma med något som inte är antingen rena självklarheter eller smått patetiska försök till debattskapande, halvkvädna påhopp (som exempelvis mot Bagarn och Sävehof senast).



Hans blogg tyckte jag var läsvärd i början, men nu verkar den mest bygga på korta, elaka kommentarer av kvällstidningstyp. Trashtalk?

Dessutom så har han förvånansvärt ofta fel.



Vad Handbollsklubben beträffar så tycker jag f.ö. att Löfgren är den klart skarpaste kniven. Låt honom tala till punkt oftare.

2009-12-05 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0