En dag utan handboll

Efter ett antal landskamper på kort tid så känns det konstigt att uppleva en dag utan handboll. Tycker att den här tiden på året är trist. Men eftersom det inte fanns någon handboll att se så började mina tankar att vandra. Och då kom jag att tänka på att jag inte uppmärksammat hur det gick med Hammarbys anmälan av Alingsås för osportsligt uppträdande. Har Handbollsförbundet behandlat anmälan? Är det någon som vet? Och hur gick det i så fall?

Tycker fortfarande att det var märkligt hur Rustan vs Axnérdebatten bara självdog. Och HEH: s agerande var ytterst märkligt. Det stör mig att det fungerar att sopa saker och ting under mattan för att det sedan ska glömmas bort.

Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Och vart tog Peter Mattias Jansson vs. Kjell Elisasson vägen?

2009-06-16 @ 22:29:13
Postat av: Avbytarbänken

Eliasson ska det vara.

2009-06-16 @ 22:43:54
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0