Missförstånd

Ibland får jag kommentarer som gör mig minst sagt förvånad. Jag är antagligen rätt kass på att uttrycka mig eftersom vissa kritiserar mig för helt andra åsikter än vad jag velat föra fram. Senaste exemplet:

Jag skrev i ett tidigare inlägg att "Och så antyder han att H43 till skillnad mot Sävehof inte alltid betalar ut löner i tid." (Och med han menade jag Rustan.)

Och i ett senare så nämnde jag återigen: "Och varför hackar Rustan dessutom på H43".

Och så skrev jag: "Och hur kommer H43 att reagera?". (Och med det så undrade jag om inte H43 borde reagera på Rustans påhopp på H43.)

Och så får jag denna kommentar:

Varför skulle H43 reagera på detta? Han uttrycker ju att han inte skriver för H43:s räkning dessutom? Har du överhuvudtaget läst Axnérs svar?

Hur skulle jag ha skrivit för att även denne person skulle förstå att jag tog Axnérs parti? Eller kanske säger det något om de personer som ser Axnér som en hjälte? Rustan liknade dem vid galningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0