Diverse

Apropå snacket om HK Malmö som storklubb så blir jag ju rätt nyfiken på den presskonferens som HK Malmö bjudit in till idag. Ska man annonsera ytterligare ett steg på vägen mot storklubben?

Till Avbytarbänken vill jag säga att jag inte glömt bort kollen av hemsidorna. Men jag mäktar inte med just nu. Jag är glad att jag hann skriva dagens två inlägg. Förutom en titt på hemsidor så lovar jag att återkomma med vad det var som krånglade när jag gick in på Alingsås sida.

Till sist vill jag tacka signaturen Mikael för de vänliga orden. Jag gillar damhandboll och jag vill att handbollen överlever i norr. Just på tjejsidan borde handbollen kunna bli innesporten nummer 1 i norr. På killsidan är det ju tyvärr svårt att konkurrera med hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0