Hemsidor

Har inte hunnit titta på hemsidorna än, men har ändå lyckats få en kommentar från som det verkar H43-håll. Signaturen Blå efterlyser konstruktiv kritik, med bl a vad det är som saknas på hemsidorna. Jag anar att signaturen Blå tycker att H43: s sajt är bra.

Det känns som om det är läge att redan nu redovisa vad det är jag kommer att försöka bedöma.

Jag kommer att titta efter:

Mängden information
Vilken typ av information som finns
Om det är lätt att navigera inom sajten, bl a hur lätt det är att söka information
Hur ofta sajten verkar uppdateras, dvs hur livaktig den är
Utseende
Svarstider

För att i någon mån ge lite tyngd åt mina bedömningar kan jag säga att jag jobbar i IT-branschen med systemutveckling sen många år tillbaka. Och har varit med och utvecklat ett antal sajter. Så lite vet jag vad jag kommer att tala om. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0