Reaktion

Så H43 lyckades bärga en poäng i Skolådan. Starkt gjort. Men inte helt oväntat efter Alingsås spelande i Champions League. I söndags skrev jag: "Men även om spelet hackar för H43 så kommer de säkert att kämpa mot Alingsås i nästa match, så det gäller för Alingsås att ställa om från CL-spelet så att man inte förlorar.". Tråkigt nog så hade jag glömt vad jag tänkte när det var dags att satsa pengar. Det är kanske för tidigt att räkna bort H43 från slutspelet. Och Alingsås förlustfria svit hemma håller i sig.

Har Drotts framgångssaga tagit slut? Det börjar i alla fall att kärva lite.

Och Malmös mer erfarna trupp lyckades besegra RIK: s ungdomar. Det var väl inte heller så oväntat.

Och nu börjar serietabellen dra ut sig en smula. Det börjar bli lite avstånd mellan lagen. Men är det inte lite irriterande att seriomgångarna haltar. Det stör mig att vissa lag spelat tio matcher medan andra bara har hunnit med åtta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0