Dagens match

Ja, vem ska vinna kvällens bottenderby? Om inte Lugi har vilja nog i att försöka vinna ikväll så kommer de få det svårt i år. Men hur är läget med Kim Ekdahl och Niklas Forsmoo? Utan dessa så lär inte Lugi vinna, även om jag tror att Kristianstad lite lekt rommen av sig.

Efter veckans smäll på fingrarna så har jag helt tappat tron på mig själv. Vilka lag ska jag tro på? Hur fasiken ska jag satsa för att förvalta min hundralapp?

Det blir tre dubblar med Lugi, Skövde och Alingsås som vinnare, totalt 30 kronor. Jag tror Lugi samlar ihop sig, att Alingsås trots allt klarar av att spela i både Champions League och elitserien samt att Skövde passar Malmö dåligt.

Intressant match i helgen mellan FCK och Fyllingen. Det blir en bra värdemätare för Alingsås.

Och jag hade gärna sett matchen mellan Barcelona och Kiel.

Men oavsett min kärlek till handboll så är kvalmatchen mellan Sverige och Danmark på Parken i Köpenhamn helgens största rysare.


Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Alla matcher finns på ehftv.com

2009-10-09 @ 19:35:55
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0