Dax för match

Så börjar alltså Super Cup idag,  Sverige möter Danmark. Det ska bli intressant att se om den uppåtgående trenden för landslaget fortsätter eller om det kommer en liten rekyl. Jag är visserligen en rätt pessimistisk person men någonstans känner jag ändå det som om Staffan och Ola någon gång också kommer att drabbas av lite motgångar. Det finns ingen perfekt värld. Och det är mer lämpligt att det strular nu än vid EM.

Nåväl 18.10 ikväll så bänkar jag mig framför TV 4 Sport. Kommer antagligen även att se matchen mellan Norge och Tyskland. Undrar förresten när Norge kommer att ta sista steget och ta en medalj i ett mästerskap? Det borde inte vara omöjligt. Kunde Island ta silver i OS, så skulle Norge också kunna skrälla någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0