Finn fem fel


Ja, signaturen Jocke har rätt. Det var lysande tippat denna omgång. Inga träd tillåts växa upp i himmelen, som bekant. Så nu är jag nere på jorden igen. Inte hade jag många siffror rätt denna gång.

Först tippade jag idel bortavinster och vad blev det? Idel hemmavinster.
Sen trodde jag att Alingsås skulle förlora med mer än 10 mål och så blev det 9 mål.
Sen hade jag trott att Frank Löke skulle vara avstängd mot Alingsås och så spelade han ändå. Undrar när avstängningen startar?

Min 100-lapp är nu nere i 105 kronor. Men en så länge har jag trots allt inte gått med minus. Det är alltid en tröst.

Jag får slicka såren och komma tillbaka igen. En annan tröst är att Avbytarbänken också tippade fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0