Snart 2000 läsare

Om någon morgontidig läsare går in i den här bloggen igen, så ska ni inte bli förvirrade. Jag ändrade texten i förra inlägget när jag upptäckte att jag fortfarande hade chans att vinna pengar idag.

Apropå besökare så är jag glad över att antalet läsare så sakta stadigt ökar. Med ett dagssnitt på närmare 70 unika besökare så ligger jag nästan på 2000 i månaden, en fördubbling sen maj/juni. Det känns naturligvis hedrande.

En kommentar i helgen tyckte att denna blogg numera var läsvärd. Sånt blir man ju glad över att läsa, även om jag undrar vad det var som inte var läsvärt tidigare. Samma kommentar gav en känga åt Avbytarbänken, men jag tycker att det kändes lite orättvist. Jag läser själv Avbytarbänken med behållning. Jag tycker att det är en mycket seriös och initierad blogg. Här pratar vi om en som kan handboll, troligen mer än undertecknad. Men kanske är han lite för seriös? Kanske kunde han ta ut svängarna lite mer? Men han behöver för den skull inte gå till ytterligheter och bli som Axnér, även om sådant går hem i stugorna.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Numera läsvärd då det skrivits flera intressanta inlägg i följd nu utan att det tjafsta en massa om den förbannat ointressanta 100-lappen. Keep up! Mer skånsk handboll!

2009-10-12 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0