Avbytarbänken?

Inte för att jag vilj avslöja någon egentligen, men jag gillar att lösa gåtor, så jag sitter här och grunnar på vem som kan gömma sig bakom signaturen Avbytarbänken. Han (jag är rätt säker på att det är en han) kallar sig hobbybloggare och han kanske är ovan att skriva, men handboll verkar inte vara någon hobby. Det verkar vara någon som är engagerad i någon av elitserieklubbarna och antagligen på rätt hög nivå. För vem är annars med på elitserieupptakten i Malmö igår? Det skulle kunna vara en journalist men han är alldeles för insatt i handboll. En gissning således är Avbytarbänken är en man med inflytande inom Alingsås. Men jag lär väl aldrig få det bekräftat.


Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Lutar åt Haglunds åsikter om att det är viktigt vem som bloggar...



Åsikter är åsikter vem som än står bakom.



En hobbybloggare är någon som inte får betalt för att blogga, därav inte sagt att skrivandet inte ligger nära till hands.



Säger varken bu eller bä i övrigt, annat än att en röjd indentitet med största sannolikhet innebär en nedlagd blogg.

2009-09-18 @ 20:04:59
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Gissning

Mitt tips är "Mart". En AHKáre som är flitig i div handbollsforum.

2009-09-19 @ 08:12:28
Postat av: Mart

I samma sekund som jag läste raden "En gissning således är Avbytarbänken är en man med inflytande inom Alingsås." förstod jag att någon skulle peka på att det är jag som skriver bloggen avbytarbänken, något jag här och nu kan dementera.

2009-09-19 @ 23:14:50
URL: http://www.myspace.com/mercurymonkeys
Postat av: Gissning

Hmm..OK..då får vi spåna vidare ;)

2009-09-20 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0