AST

HEH vill ju som bekant ha nomineringar till All Star Team samt årets komet. Satt därför och funderade vilka jag skulle vilja nominera. Vissa platser känns gjutna, som t ex Fritzon på linjen. Medan andra kan diskuteras. Jag valde Ekberg istället för Zachrisson eller Enström som H6, men kunde egentligen lika gärna valt någon av de andra i trion.

AST
Målvakt: Stephen Nielsen, Drott
V6: Mathias Tholin, Guif
M6: Erik Fritzon, Sävehof
H6: Niclas Ekberg, Ystad
V9: Rickard Lönn, Redbergslid
M9: Gunnar Steinn Jonsson, Drott
H9: Albin Tingsvall, Hammarby
Tränare: Ulf Sivertsson, Drott

Och som årets komet: Marcus Enström, Alingsås.

Hör gärna av er med era förslag!

Kommentarer
Postat av: Vit

Kul med AST. Vi delar några positioner men långt ifrån alla. Fritzon INTE gjuten. Kan bara lira anfall och en av grinigaste spelarna jag mött. Här kommer mitt AST:



Målvakt: Jesper Larsson

V6: Philip Nilsson

V9: Rickard Lönn

M9: Sebastian Seifert

M6: S Geissler

H9: A Tingsvall

H6: Zacke

H6:

2010-04-07 @ 19:48:27
Postat av: Avbytarbänken

Håller med nästan fullständigt. Tholin kan bara kontra och det räcker inte för en All Star-plats. Finns väldigt många vänstersexor som Avbytarbänken rankar högre. Får återkomma med mitt val. Behövs även en försvarare för Fritzon att byta med.

2010-04-07 @ 22:37:54
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Kalle

AST

Målvakt: Stephen Nielsen

V6: Philip Nilsson, Ystad

H6: Marcus Enström, Alingsås

M6: Erik Fritzon, Sävehof

V9: Rickard Lönn, RIK

M9: Lars Bernhardsson, Alingsås

H9: Albin Tingsvall, Hammarby



Årets komet: Rickard Lönn

Årets spelare: Albin Tingsvall

Årets tränare: Ulf Sivertsson

2010-04-08 @ 08:49:59
Postat av: Robban

Byt Ekberg och sätt dit Enström som h6 där har du mit AST.



Årets skulle jag välja Rickard Lönn istället. Tycker enström varit med ett tag nu även om att han har fått sitt defnitiva genombrott nu.

2010-04-08 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0