Dagen efter

Jag måste skriva att jag fortfarande är glad över Lugidamernas vinst igår. Det var så kul att se tjejernas glädje efter slutsignalen. Även om det inte blir någon final för tjejerna så har de i alla fall fått uppleva en match som de kommer att minnas länge. Igår skrev jag att de antagligen är chanslösa i den avgörande matchen och visst är Sävehof favoriter men någonstans börjar en förhoppning tändas hos mig. På lördag har Sävehof allt att förlora och Lugi allt att vinna. Det kan räcka för en finalplats. Hoppas nu att Lugi kan få ihop en supporterbuss. Det är tjejerna verkligen värda.

Kommentarer
Postat av: fp

Är inte alls säker på att Sävehof vinner den avgörande, även om jag personligen hoppas på att man äntligen skulle kunna få ta en välförtjänt dubbel -i alla fall få chansen.

Den här semin känns lite som Sävehof-Guif (h) förra säsongen. Man går in med något slags statistiskt säkerställt självförtroende i ryggen, och det kan vara ödesdigert. Det är Lugi som spelar i medvind just nu.

2010-04-24 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0