HK Malmö förstärker

Igår så blev det offentligt vilka kantspelare Malmö har nästa säsong. Det ser intressant ut och Malmö förstärker alltså sin trupp. Jag gillar hur Malmö stegvis flyttar fram sina positioner. 

Hampus Svännel spelar alltså för HK Malmö nästa år, något som jag skrev redan 28:e februari i denna blogg (dvs jag var fräck nog att skriva ett rykte)

Rasmus Skram från Aalborg är det andra nyförvärvet på samma position. Honom har jag sett på dansk tv och han blir ett riktigt klipp.

Det ska även bli intressant att se Thomas Varsamis på den andra kanten. Lite tråkigt är det att elitseriens kanske minsta spelare James Blondell lämnar klubben, men fullt förståeligt. Varsamis och Green är bättre spelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0