In i kaklet

Även match tre mellan Ystad och Drott blev lika jämn och oviss som de andra. Drott hade chansen att fixa en förlängning men fick inte till sista anfallet. Tre gånger släpper Drott iväg Ystad till några måls ledning och så kommer man tillbaks vid alla tre tillfällena. Det visar vilken moral laget har. Med en mer taggad start så hade Drott kunnat vinna idag. Och det är ju rätt märkligt. Jag förstår inte hur Ystad då och då helt kan tappa spelet, som de gör. Men så har det ju varit hela säsongen.

Blir det nu Ystad i final? Nja, det går fortfarande inte att gissa hur det ska gå. Jag tror att det blir en femte och avgörande match. Jag tycker att Drott coachas smartare och därför tror jag att man vinner hemmamatchen på torsdag. 

Måste också säga att Seifert åter igen visar vilken rutin han har. Så fort det står och väger så träder han fram och tar tag i spelet. Vilken lirare!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0