Läktarbråk

Jag var nog lite för snabb när jag inte tyckte att klacken gick över gränsen. Har fått rapporter efteråt att några personer ur Lugiklacken provocerade Sävehofarna. Det är ju inte så smart att ställa sig framför Sävehofklacken med stora fanor så att Sävehofarna inte kunde se planen. Det är inte heller så smart att ställa sig bakom Sävehofspelarna och skrika i deras öron.

Tydligen var det också bråk mellan några Sävehofare och Lugifans. Trist att det ska behöva bli så. Nu när jag var så glad över att klacken var igång igen, så måste tydligen några trots allt gå över gränsen. Aldrig får man vara riktigt glad.


Kommentarer
Postat av: Nelliesmamma



Jag tycker det är skitkul att Lugi ordnade till en femte semifinal!!



Men jag har en LITEN tagg till Lugifans sedan de på SM-slutspelet för P-95 i Karlskrona för inte så länge sedan KASTADE UT SAKER PÅ PLANEN när de inte var nöjda med domarnas beslut på planen.



Allt sånt ger jag minus för!!! BU!!

2010-04-24 @ 08:39:33
URL: http://nelliesmamma.bloggagratis.se/
Postat av: fp

Det här var inte så snyggt heller:

http://www.gp.se/sport/handboll/1.357117-rasistattack-pa-savehofs-stjarna

2010-04-25 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0