Lugi

Kul att Lugi värvar Fredrik Wahlström. En förvånande bra värvning av de vinröda. En bloggarkollega verkar tro att Fredrik har passerat bäst-före datum, men jag tror att han håller några år till. Om jag får gissa så tror jag att Lugi också värvar en ny målvakt. Nuvarande par är bra, men ingen av dem håller högsta elitserieklass. Ska man nå högt i serien måste man ha en målvakt som verkligen kan spika igen. Och vem vet dessutom om båda stannar kvar även nästa säsong? Och sen är det trots allt tveksamt med Kim Ekdahl du Rietz. Slutar han spela handboll, lämnar han Lugi eller stannar han kvar? Undrar om Kim själv vet.

Och Skånska Dagbladet spekulerar i vem/vilka som blir tränare nästa år. Ja, inte vet jag. Men om Lugi vill ha Zanotti som ansvarig och om Zanotti också vill vara ansvarig så borde det vara klart redan. Och det verkar det inte vara, så då borde det bli en annan lösning. Som det känns nu så blir det alltså en annan huvudansvarig. Kan det verkligen bli tal om en fd H43-tränare, så som vissa verkar tro.


Kommentarer
Postat av: annanym

Zanotti vill inte bli huvudtränare (sagt av en som verkligen borde veta)

2010-04-04 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0