Zanottis högra hand?

Vem är det nu som blir assisterande till Zanotti? Det talas om ungdomskompisen Christer Andersson och Tomas Axnér. Av spekulationerna så verkar Axnér ligga bäst till för jobbet. Om jag tidigare tyckt att det ska bli intressant att följa Zanotti som huvudansvarig i Lugi, så blir det ännu mer intressant med Axnér vid sin sida. Det blir ju ett intressant par som verkligen vågar sticka ut. Men Axnér gör inte att jag blir mindre tveksam till det valet av tränare. Det enda som är säkert att det kommer att skapas rubriker. Jag är inte lika säker på eventuella framgångar.

Kommentarer
Postat av: Janne

fattar inte varför du är så kritisk till Zanotti somtränare, eller snarare orolig? Det verkar ju som spelarna har velat ha honom som 1e tränare länge, o det måste ju betyda att han e bra och omtyckt? jag har aldrig läst ngnstans att Zanotti fått skit som tränare, varken av spelare eller klubbar?? vad baserar du din oro på??

skulle uppskatta svar, för jag e nyfiken...

2010-04-23 @ 10:08:15
Postat av: hejalugi

NEJNEJNEJNEEEEJ!!!! om det blir zanotti & axnér nästa säsong så blir jag orolig... då kan man lika gärna förbereda sig nu för att missa slutspel (och kanske kvala?)

2010-04-23 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0