Gott Nytt År

Vill bara önska alla läsare ett riktigt Gott Nytt Handbollsår! Och tack för både snälla och kritiska ord! Ni ska veta att jag antagligen är mest kritisk mot mig själv. Men även om jag inte alltid når fram, så försöker jag faktiskt göra mitt bästa.

Jag ser fram emot ett intressant 2011.

Jag tror att sammanslagningen av herrarnas och damernas elitorganisationer kommer att bli lyckad. Det kommer dock säkert att uppstå några intressekonflikter mellan damerna och herrarna under åren. Hoppas inte att herrarna roffar åt sig. Det är lätt gjort att det blir så. Men just nu har damerna en ovanligt stark ställning efter det lyckade EM-spelet. Peter Gentzel kan för övrigt mycket väl bli ett tillskott.

Hemma-VM blir en höjdare.

Och så har vi SM-slutspelet både för herrar och damer. Som Lugist är jag optimistisk, åtminstone när det gäller damlaget.


Kommentarer
Postat av: fd Avbytarbänken

Gott nytt till dig med.



Hoppas på en comeback 2011, men i så fall i nytt forum och lite mindre anonymt. Vi får se hur det blir.

2011-01-02 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0