Snart smäller det

Nu närmar sig den historiska semifinalen för damlandslaget. Jag kommer att sitta bänkad framför tv: n. Hoppas att laget kan spela avspänt och att det inte känner av historiens vingslag. De har ju allt att vinna så jag hoppas det bara går in och smäller på i försvaret. Måtte det inte bli några domare som lägger en alltför hård bedömning.

Men visst har Sverige en chans. De har trots allt spelat oavgjort mot Rumänien i höstas.

Danskarna har blivit drabbade av storhetsvansinne. De är helt uppjagade över matchen mot Norge. Och de flesta verkar tro att Danmark ska vinna. Men jag är inte lika säker. Om Heidi Löke spelar så vinner Norge.

Oavsett hur det går så kommer det bli ett jäkla tryck i hallen. Det blir närmare 12000 röd/vita supportrar som kommer att göra allt för att lyfta laget. Ska bli intressant att se om domarna kan stå emot trycket.

Kommentarer
Postat av: jocke i baren

Hurra!

Final för de svenska damerna!!!!

Jag trillar av barstolen av upphetsning. Hick!



2010-12-18 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0