Tråkig blogg

Som kom den första negativa kommentaren som ett brev på posten. Signaturen "Christer" skriver "Hur rolig var din blogg.... Finns det "minus getingar".

Tja, jag antar att Christer är sån typ som gillar Alex Schulman.

Målet med den här bloggen är inte att vara rolig.

Jag är inte ute efter att väcka uppmärksamhet genom påhopp eller genom häftiga formuleringar. Sådant är ofta mer yta än innehåll.

Ett exempel: Axnér skriver om Philip Nilssons "Dr Shepheard frilla". Det är ju en rolig formulering men vad är vitsen? På vilket sätt utvecklar formuleringen handbollen?

Och framförallt är jag antagligen egoistisk. Jag skriver inte med målet att locka läsare, utan jag skriver det jag för stunden känner för att skriva, även om jag tråkar ut läsarna.


Kommentarer
Postat av: thomas

Se så upp med hakan !

kristianstad gillar din blogg !

2010-02-17 @ 20:28:24
Postat av: Mikael

Fortsätt med dina seriösa inlägg. Hellre en seriös blogg än en som är fylld med svammel och ogrundade påståenden

2010-02-17 @ 21:39:59
URL: http://www.bodenhandboll.se
Postat av: Hanna

Bry dig inte om det bara :)

2010-02-17 @ 22:08:49
URL: http://sandraochhanna.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fortsätt blogga bara! :D

2010-02-17 @ 22:16:54
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: s.

äsch, strunta i det där! det är DIN blogg, skriv om vad du vill, gillar inte folk det är det ingen som tvingat dom att klicka sig hit. fortsätt blogga hur du vill bara :)

2010-02-17 @ 22:36:42
URL: http://sahandb.blogg.se/
Postat av: fp

Ett "problem" med de fåtaliga handbollsbloggarna är väl just att de är för få. Och därför blir också kraven för höga - varje blogg ska på något sätt tillgodose allt och alla - inklusive komplettera bristfällig mediabevakning i stort.



Jämför med fotbollen, som är hundra gånger större, och där alla - både pajasar och seriösa, fanatiker och analytiker - någonstans hittar sin plats, och tusen andra som är likadana.



Detta är för övrigt en mycket bra blogg.

2010-02-18 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0