Göran Kristiansson

Han heter väl så kommentatorn som Axnér tvingas stå ut med. Jag klarar inte av att höra denne Göran längre. Han kan inget om handboll och jag menar verkligen inget. Det är pinsamt att han hela tiden behöver fråga Axnér vad som händer och vad domaren dömt. Jag baxnar när jag t ex hör honom säga att en spelare blivit utvisad dagen innan när han menade att spelaren fått rött kort eller höra honom säga att spelaren fått tre gula kort när han menade att spelaren blivit utvisad tre gånger. Pinsamheterna är oändliga. Jag fattar inte hur Axnér klarar av att hålla masken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

daniel heter han, inte göran

2010-01-28 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0