H43: s hemsida

Fick en kommentar idag om H43: s hemsida. Åsikten var den att den informerar för lite om herrarnas elitlag. Det stämmer säkert. Överhuvudtaget så är hemsidan inte så bra. Det finns visserligen rätt mycket information om klubben, men den underhålls för sällan. Och utseendemässigt är den riktigt trist. En elitklubb bör undvika en billig standardwebblösning som passar bäst för mindre föreningar.

Men jag kan ändå tycka att det är bra att H43 marknadsför sin ungdomsverksamhet och sitt damlag för båda dessa visar ju en uppåtgående trend.

Att herrjuniorerna är i steg-5 är anmärkningsvärt. Och damjuniorerna är också i steg-5. När hände det senast att H43 hade två lag i steg-5? Fast man ska veta att damjuniorerna egentligen är spelare från Lundagård.

När det gäller Lundagård så har jag har inte riktigt förstått vitsen med det här samarbetet mellan Lundagård och H43. Vad får Lundagård ut av samarbetet? Jag tror slutresultatet blir att Lundagård riskerar att upphöra som förening.





Kommentarer
Postat av: Blå

Tittade in på Lugi:s hemsida, där fanns 3 nyheter från 1/1 och framåt som kan relateras till Herrlaget. Det blir så när det är speluppehåll i flera veckor, men visst kan jag hålla med, att det borde uppdateras oftare, helst dagligen.

En del av dina frågor om Lundagård får du svar på om du läser Jan Gustavssons artikel i dagens SdS.

Såg också att någon hittat en ansvarig för hemsidan, undrar vem de kan va? Dom försvann när man skar i kanslipersonalen.

2010-01-31 @ 09:45:27
Postat av: Birger Henningsson

Mikael Johansson är ett namn jag fått i mailväxling

med H43s kansli och han var i alla fall då ansvarig för hemsidan.

Uppdatering av träningsmatcher (mot Kristianstad och utveckling av ev nyförvärv borde kommenteras på hemsidan).

2010-02-01 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0