Kommentatorer

Börjar med det bästa först. Axnér har ju debuterat som expertkommentator under några matcher. Jag tycker han gör det bra. Han blandar handbollsnördiga kunskaper med sedvanliga one-liners. Tycker att det är rätt underhållande. De enda invändningar jag har är att han ibland pratar för tyst och otydligt. Det är lite svårt ibland att höra allt han säger. Jag tycker också att han i sin strävan att sticka ut och väcka uppmärksamhet ibland säger emot sig själv. Igår menade han t ex att Källman och Petersen inte skulle platsa i danska landslaget, tidigare under hösten har han hyllat båda dessa spelare.

Men vad ska man säga om de ordinarie kommentarorerna. Förutom Perlskog är det nästan rent mörker. Är verkligen handboll så svårt att förstå? Jag baxnar ibland över hur lite koll kommentatorerna har.

Kommentarer
Postat av: Sidled

Tycker att kombon Perlskog/Hellgren håller världsklass. En särskild hyllning till den sistnämnda går nu att läsa på http://sidled.wordpress.com



Vad tycker du om Tomas Ryde?



Mvh

Sidled

2010-01-23 @ 14:23:00
URL: http://sidled.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0