Ännu en till de blå

Så värvade H43 trots allt en kantspelare som ersättare för Axnér. Fredrik Creutz från Hammarby som mest agerat inhoppare under säsongen. Men jag vill minnas att jag tyckt att han var rätt duktig de få gånger jag sett honom spela. Kanske kan han blomma ut i H43. Ett tag började det nästan kännas som att H43 inte skulle få igenom någon värvning alls, men så har det trillat in tre spelare inom en vecka. Inga stjärnor men säkert hyfsade spelare som kan utvecklas. Med tanke på ekonomin så känns det som vettiga värvningar, men frågan är om de räcker till för att fixa ett nytt kontrakt. Jag tror H43 behöver ytterligare någon ny spelare.

Nu har alltså H43 börjat agera men vad gör Lindesberg? Man tappar spelare men har man lyckats värva någon ny? Det bådar i så fall inte gott inför nästa säsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0