Nytt till de blå

Har ju kommit med några antydningar i bloggen om att det var några mitt 6:or från norr på väg till H43. Och nu är det alltså offentligt att laget förstärker med Ola Anto från Lindesberg och Petter Strömberg från Djurgården. Petter känner jag inte till alls, men sägs tydligen vara en supertalang. Ola har jag däremot sett några gånger i Lindesbergs tröja och är väl bättre bakåt än framåt. Jag är ju inte så imponerad av Anton Månssons spel i år, så även om Ola Anto inte är lika tongivande som Payam Hatami i Lindesberg, så blir han nog en hyfsad ersättare.

Hade jag varit i H43: s ledning så hade jag väl också värvat en kantspelare och frågan är om man inte också behöver ett tillskott på målvaktssidan, nu när Linus Persson gjort sig impopulär hos de blå genom att byta till Lugi.

Men det känns ju lugnande att H43 trots allt värvar, ett tag verkade det som om inga nya spelare skulle dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0