Kvällens matcher

Kvällens matchern är viktiga streckmatcher. Ska Lugi undvika att dras in i striden om en slutspelsplats? Ska Ska Malmö ta ett steg till mot ett slutspel? Och de orangalagen Kristianstad och Lindesberg vill väl i första hand försöka undvika kval, slutspelet känns svårt att nå.

Det ska bli kul att uppleva stämningen i Kristianstad ikväll. Har aldrig sett en elitseriematch där så det ska bli intressant att bekanta sig med det legendariska trycket. Jag hoppas jag inte blir besviken.

Vem som vinner i Kristianstad känns jäkligt ovisst, men jag undrar om inte Malmö kan skrälla borta. Och Guif bör vinna mot Lindesberg, framförallt om Warvne fortfarande är skadad.

Har för övrigt gjort som Avbytarbänken och lagt till så att jag måste godkänna kommentarer först. Det känns lugnast efter de senaste dagarnas Lugiklack-debatt. Även om det lite är att dissa läsarna, så hoppas jag det finns en förståelse för att jag gör så. Det kan ju dyka upp någon galning som kan skicka in något som går över gränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0