Några svar

Fick en kommentar om att det var fel att skriva att Lugis Niklas Harris fick kicken. Ja, jag raljerade kanske lite mycket. Mest korrekt var att säga att jan inte fick förlängt kontrakt, men det verkar som om han själv hade velat vara kvar, så ur hans synvinkel uppfattades det nog som kicken.

Men oavsett vad så säkrade Harris och damerna en semifinalplatsen igår. Kan det bära till final månne?

Fick även en kommentar om att det inte kan bli så att Zanotti får gå medan Sandgren får vara kvar. Man kickar aldrig den assisterande tränaren och låter den huvudansvarige får gå. Nej, så kanske det är. Det var rena spekulationerna från min sida, men jag tror faktiskt att Sandgren sitter säkrare i Lugi än Zanotti. Nu tror jag visserligen att båda mycket väl är kvar. Lugi har nog inget annat val än att låta dem gå kontraktstiden ut.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0