Om anonymitet

De likaledes anonyma Avbytarbänken är nog lite avis på att han inte publicerats på HEH eftersom han lagt ut en egen intevju på sin blogg. Tycker att han också kunde ha förtjänat en stund i rampljuset. Hoppas att han inte slutar blogga när säsongen är slut.

Det är kluvet det här med anonymitet. Det är lite trist att som person varken få ris eller ros. Men ibland är det rätt kul. Som när jag står bakom Axnér i ICA Malmborgskön eller när jag åker med supportrar i en buss, och ingen vet att jag är i närheten.


Kommentarer
Postat av: Lugiklacken!!!

Nils du är inte så anonym!!!

Jag kommer avslöja dig blytungt!!

2010-03-04 @ 14:07:40
Postat av: Lugiklacken!!!

Nils sluta ta bort kommentarer!!! oproffsigt!!

2010-03-04 @ 14:16:33
Postat av: MrX

Folk här inne verkar ha koll på Lugi.... Ordinarie trupp till Kri ?

2010-03-04 @ 14:33:54
Postat av: ofta

snyggggggggt

2010-03-04 @ 14:43:25
Postat av: Anonym

Det var ett himla tjöt om anonymitet! Du har gjort ett val som jag tycker du ska stå för, sen blir det förstås jobbigt för alla gnällspikar att dom inte har någon specifik person att rikta sin ilska mot.. Som du själv nämnt tidigare hade nog mycket fakta undgått dig utan din under cover-profil, Och därmed hade bloggen inte varit vad den är idag. Vad hade bloggen varit utan sin anonyma skapare? Vad hade Zorro varit utan sin mask?

2010-03-04 @ 15:01:19
Postat av: sturmerfoul

Hallå Lugiklacken!



Inte fan tar jag bort inlägg. Men kanske skulle börja?



Och vem är Nils?

2010-03-04 @ 16:32:59
URL: http://sturmerfoul.blogg.se/
Postat av: heja vinrött

Skiter i vem du är men jag gillar din blogg skarpt och du är mer än välkommen på vår buss till kristianstad! Om du vill fortsätta vara annonym så var det, tror faktist att det gynnar bloggen. Ber om ursäkt för mina med lugiister som beter sig som dagisbarn i kommentarerna här.

2010-03-04 @ 16:53:20
Postat av: Lugiklacken

Jag vet vem du är tänker inte skriva ditt efternamn men du är inte anonym i lugi ;)

2010-03-04 @ 21:50:59
Postat av: klacken!

Lugi är Slut!!!!

Nils du är inte anonym

2010-03-04 @ 22:53:57
Postat av: jocke i baren

Jag tror att han heter Janne.

Har fula glasögon och slitna skor.

Tvättar sig sällan och rapar ljudligt.

Är bra på att uttrycka sig men dricker för mycket öl.

Jo det är nog han. Jag känner igen "skrivstilen". Hans argumentation låter bekant. Jag tror att jag har snackat med honom ett par gånger på "baren". Han tragglar mycket om handboll och har åsikter som får en att rodna.

Kan sturmerfaul bekräfta?

2010-03-04 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0