Tack för erbjudandet

Jo, jag skojade naturligtvis när jag skrev det där med att bli nitad på parkeringen kl 17.30 idag. Vill tacka signaturen "mmm" för erbjudandet om en öl. Men jag kommer nog att fortsätta att vara anonym ändå.

Har tänkt lite mer på Avbytarbänkens fråga om Lugi kommer att klara en slutspelsplats. Idag är jag inte lika säker som igår. Chanserna till vinst finns främst mot Kristianstad i kväll och Lindesberg i sista omgången. Frågan är om vinst i båda dessa matcher räcker. Och det är ju inte ens säkert att det blir vinst i de matcherna. Kristianstad och Lindesberg på hemmaplan är inte att leka med. Och båda de lagen är säkert taggade i sina försök att undvika kvalspel. Förlust idag för Lugi och slutspelsplatsen är definitivt hotad.

Nu kommer jag säkert att få skäll igen, men hur är samarbetet mellan Sandgren och Zanotti egentligen? Börjar man bli trött på varandra?

Stark match av Alingsås igår. Är man ur svackan nu?

Kommentarer
Postat av: mmm

Tja

Vill bara meddela att vi verkar bli rätt många ändå!

Kom igen nu ,en öl!

2010-03-04 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0