Zanotti igen

Jag efterlyste ju tidigare idag en Lugitränare som bl a kunde hålla spelarna i öronen och jag menade att Zanotti inte var en sådan tränare. Men jag fick då en kommentar från någon som sa sig haft Zanotti som tränare och som fortfarande hade ont i öronen. Personen menade att jag inte hade en aning om hur Zanotti är som tränare.

Jag tror inte att vi pratar om samma sak. Jag efterlyste en tränare som inte bara skriker och skäller ut spelare, utan en som också kan få spelarna att bli mer seriösa och som ser till att man sköter både träning och livet vid sidan av. Jag vet att Lugis spelare mycket väl kan få för sig att supa rejält några dagar före match. Varför gör spelarna nu detta om Zanotti är så bra på att hålla spelarna i öronen? Jag vill ha en tränare som kan förmedla till spelarna vad ett proffsigt beteende innebär. Och då underlättar det faktiskt om man som tränare själv också uppträder proffsigt. Det gör knappast Zanotti.

Redan nu så cirkulerar det rykten om hur det bli i Lugi. Vissa tror att Zanotti tar över, andra att man tar in en ny huvudansvarig. Ledningen har verkligen försatt sig i en besvärlig sits.

Kommentarer
Postat av: Annanym

För guds skull, inte Zanotti som huvudtränare. Alldeles för mycket kompismentalitet. Sen får man inte glömma att han varit ungdomstränare till bl a lagkapten Hallberg (se meningen innan).

2010-03-30 @ 08:11:15
Postat av: undrare!

hmm..på vilket sätt uppträder inte zanotti proffsigt??? För att han inte ser ut som dig(hur du nu ser ut) el för att han e tattoerad?? Johan Zanotti är förbundskapten för landslag 94-95 + att han varit ass till 88 landslaget? blir man det för att man INTE uppträder proffsigt?

ahh...det kanske är för att han är het som som, skriker, skäller osv...ja det får man inte göra i lund ... då e man inte proffsig! tycker du ska lägga ner din jävla blogg om du inte kan vara mer objektiv i dina analyser!

Och vad gäller hans bröllop var det folk från klacken som hjälpte till att bära ner hans blivande fru! tycker du är helt ute o cyklar just nu, gilla din blogg innan, men nu har du ingen koll...du bara famlar och eftersom du kan så förbannat mycket handboll kan du väl anmäla ditt intresse för LUGi som huvudtränare, eller??

2010-03-30 @ 10:22:48
Postat av: vem har ansvaret!?

supa 2 dagar före match??

är det zanottis ansvar, är han huvudansvarig??

trodde det var Uffes policy som gällde där??

2010-03-30 @ 10:24:39
Postat av: Dnul i neröS

Du har verkligen INGEN aning om vad du pratar om ang. Lugis spelare...Tråkigt och jävligt synd att du sprider falska uppgifter som säkert många läsare tror är sant.

2010-03-30 @ 10:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0