Handbollsfest

Så är det snart dags att åka in till Malmö Arena för att se SM-finalerna. Alltid lika kul att träffa likasinnade som älskar handboll. För större delen av publiken består av handbollsfolk, allt från aktiva i klubbarna till handbollsnördar som jag.

Och mitt tips är herrguld till Sävehof och damguld till Skövde. 

Men innan jag sticker så måste jag spela in den avgörande matchen mellan FCK och AaB om vilket lag som går till final i Danmark. Vinnaren får möta redan klara Kolding.

Ett Kolding som trots allt kanske inte är räddat genom försäljningen av aktier i Koldings arena. Det hela har blivit en rättssak. Problemet är att Kolding fick aktierna av kommunen och det kan visa sig vara olagligt.

Tänk om båda de danska handbollsgiganterna GOG och Kolding skulle gå i konkurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0