Lugis tränare

Har fått kommentaren från signaturen "men snälla" att jag ska sluta tjata om Lugis herrtränare. Men det kommer jag inte att göra. Det är inte precis de två ödmjukaste personerna i världen. Och sådana personer vill åtminstone jag skriva om i bloggen. Men det lär inte finnas någon anledning att kommentera dem ytterligare förrän nästa säsong. Men en sak har jag gemensamt med "men snälla". Jag hoppas också att det blir en succé, för Lugis skull. Låter ju bra att spelarna är lyriska.

Sen kan jag inte låta bli att undra vad som är så speciellt med Zanotti och Axnér? De verkar nästan uppfattas som gudar som man inte får ifrågasätta. Märkligt det här med hur folk skaffar sig idoler som man sedan fullständigt beundrar utan att upptäcka några fel överhuvudtaget.

Och så har vi dagens match mellan H43 och Tumba. Undrar om de blå har nerverna under kontroll? Ska bli intressant att se hur många som kommer dit och stöttar. Hur många äkta H43:are finns det i Lund? Antar att det inte är så populärt i H43 att matchen sänds i tv.

Tråkigt att det är Axnérs sista match som spelare. Handbollen behöver sådana profiler. Jag kommer att sakna hans fighting-spririt och förmåga att göra mål ur inga vinklar alls.

Undrar också om Avbytarbänken kommer hem från Grekland eller om han fastnar i en strejk.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: men snälla

nej inte gudar men snarare att det finns andra att prata om? typ Pelle käll, tomas westerlund, rustan, proppen osv...eller e det så att "zanotti&axner" garanterar dig läsare? för i så fall e det ju precis det som alla tidningar o media tycker...;-)

2010-05-07 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0