Kritik

Fick kommentaren: "Kom med lite förslag istället för bara gnäll om hur dåligt det är, då blir du trovärdig. Och varför våga du inte publicera ditt namn. Om du lämnar detta är du ett gjutet "namn" i den kommitté som arrangerar!".

Och detta från en som inte heller skrev sitt fullständiga namn.
 
Har fått liknande kritik förr, men jag har faktiskt kommit med en hel del förslag under åren. Det är bara att plöja igenom inläggen, om man vill.

Det är kul med kritik. Då inser man att man lyckats nå fram till någon. Men det är inte alltid så att kritiken är så genomtänkt eller logisk.

Jag hävdar fortfarande att jag kan kritisera även om jag inte har lösningarna och jag behöver faktiskt inte ställa upp och jobba för någon organisation. Det minskar faktiskt inte värdet på det jag skriver.

Men jag kan hålla med om att jag är lite väl gnällig och torr. Jag är väl en tråkig jävel som person,antar jag.

Men för fan, jag får trots allt också positiv kritik mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Dodo

Kör på, du är ingen tråkig jävel - du har många kloka synpunkter och är bara en värdefull källa för hela handbollen och Lugi i synnerhet.



Dina intentioner är goda, punkt.

2010-11-04 @ 22:55:06
URL: http://snickesnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0