Lite av varje

Först några ord om Alexandra Möller som efter en lång tids frånvaro från handbollen pga allvarlig sjukdom gjorde debut i helgen för Eslöv. Verkligen kul att hon är tillbaka till handbollen igen. Starkt gjort! Jag är imponerad.

Och nu satsade jag precis pengar på att Aranäs slår Lindesberg och att Kristianstad slår Lugi. Känns inte som några större skrällar precis.

Övriga segrare i denna omgång är antagligen Sävehof, Alingsås, Guif och Ystad.

Hade sett fram emot ett besök i Kristianstads nya Arena ikväll, men så kommer jag inte loss från jobbet. Surt! Det får bli ett besök en annan gång, kanske under VM.

Har lite svårt att släppa att herrarna spelade knackigt i de första två EM-kval matcherna. Visserligen tyckte jag att herrarna Axnér och Hellgren jagade upp sig lite för tidigt, men det är onekligen lite oroande att man inte är bättre än så här just nu.

Apropå att VM närmar sig, så tycker jag att biljetterna är för dyra. Är det någon som vet hur föräljningen går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0