Några tankar

Idag har Lugi en supporterbuss till Ystad. Hoppas den blir fullsatt. Men jag är för tyvärr för feg för att åka med. Jag vågar inte riskera att bli igenkänd. Lite synd för det känns som en rolig sysselsättning en fredag kväll. Det får bli att titta på webben istället. Men det är svårt att tippa hur det ska gå i matchen. Lugi ligger före i tabellen, men eftersom laget då och då har problem med inställningen så känns matchen oviss. Men jag tänker ändå satsa en slant på Lugi eftersom oddset är högre för Lundavinst.

Skövde går på bra nu för tiden. Och ligger betydligt högre i tabellen än vad experterna trodde före säsongsstarten.

Är Drott äntligen på gång nu?

Jag skrev igår att Lugi vinner derbyt på måndag. Men bortalagen brukar ju vinna så då är det dags för H43. Och kanske kan de spela mindre under press nu när de vann över Lindesberg. Men nej, jag tror ändå att Lugi vinner.

Så signaturen Martin är flera personer. Det förklarar en del.

Intressant derby på söndag också mellan Malmö och Kristianstad. Lär bli jämn och mycket fight.

Apropå Kristianstad så har man lyckats fylla den nya hallen bra. Något som Lundalagen inte lyckades med. Undrar vad det kan bero på ;-) .

Kul att fyra svenska lag möter internationellt motstånd i helgen. Men jag undrar hur mycket stryk Sävehof och framförallt Alingsås kommer att få.

Kommentarer
Postat av: fd Avbytarbänken

Mästra låter så trist. Åsiktsutbyte låter trevligare =)



Bloggar ju inte längre, men nedanstående kan inte lämnas osett. Kommentar?



http://www.guif.nu/main.php?articleId=5032

2010-11-19 @ 15:58:17
Postat av: Nelliesmamma



Vaddå... Står det "sturmerfoul" i pannan på dej eller?? Hahaha....

2010-11-19 @ 18:57:57
URL: http://nelliesmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0