Herrar

Nu är det dags igen för matcher i herrarnas serie.

H43 lär få storstryk mot Sävehof men kan vinna över Hammarby. Det kan behövas om H43 vill undvika bottenstriden.

Och jag undrar om Lugi klarar av att bli första lag som slår Kristianstad i den nya arenan. Det kan bli en tuff vecka för Lugi för efter Kristianstad så väntar Drott. Jag tror inte att Lugi vinnar två matcher i rad mot Drott.

Och sen känns HK Malmös matcher mot Guif och RIK som en värdemätare för var Malmö hamnar i år.

Det samma kan man väl säga om Ystad som också möter Guif.

Och Lindesberg behöver verkligen vinna över Aranäs, men det tror jag inte att man fixar.

Och vad ska Axnér skriva nu när herrlandslaget bara vinner med fyra bollar mot Israel? Det imponerar verkligen inte. Tydligen hade Sverige problem med Israels offensiva försvar. När ska vi lära oss att hantera detta?

Och Slovakien spöar Montenegro borta med 10 bollar! Hur mycket kommer de att spöa Sverige med?

Kommentarer
Postat av: uffe

Hoppas att du har köpt biljett(er) till matchen imorgon.Annars går det bra att köpa den på plats . Välkommen till Kristianstad.



Bästa bloggen,tycker jag och fler med mig.

2010-11-01 @ 20:02:39
Postat av: uffe

2010-11-01 @ 20:03:34
Postat av: Oskar

Något storstryk blev det nu inte för H43. Tycker att dem gjorde en riktigt bra insats.

2010-11-02 @ 21:50:19
URL: http://oskarshandboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0