På plus

Vad hände egentligen mellan RIK och Alingsås igår? Snacka om utskåpning av ett lag som av många är tippade topp-3. Har vi återigen missbedömt RIK: s chanser? När även Skövde tappade en poäng borta mot Lindesberg så åkte mina tripplar all världens väg. Nu slutade jag ändå på plus eftersom jag även satsade på vinster för Ystad och Sävehof. Guif torskade också med överraskande stora siffror hemma mot Sävehof. Ska Guif börja även denna säsong lika uselt som förra? Eller har Sävehof lyft sig rejält efter tränarbytet?

Premiäromgången har visat sig vara riktigt rolig med flera överraskande resultat. Antagligen blir säsongen lika jämn i år också.

Ser att Svensk Elithandboll söker administrativ chef. Undrar vem som får det jobbet? Och var kommer kansliet att ligga, i Vårgårdatrakten månne?

Nu laddar jag inför Slaget i Malmö. Det verkar inte bli lika många sålda biljetter denna gång, men jag gillar arrangemanget. Det är kul när så många handbollsfans samlas på ett och samma ställe. Det ska bli kul att se var H43 står någonstans. Har dock svårt att tänka mig att de kan rubba Ystad. Malmö och Lugi lär nog bli en jämnare och mer oviss match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0