Upp till bevis

I morgon så är det upp till bevis för Lugi. Nykomlingarna Aranäs kommer på besök i Arenan. Lugi har enligt uppgift kört hårt på träningarna efter fiaskot i lördags. Det vore fan om man inte visar vilja och jädraranamma i morgon. Men det tror jag att man kommer att göra och det kan räcka till vinst även om spelet fortfarande inte fungerar. Jag tror alltså på Lugi även denna gång.  

Hoppas nu att Lugifansen slutar upp och stöttar sitt lag. Jag kommer i alla fall att vara på plats och heja.

Har förresten mailat Zanotti och frågat varför nyförvärvet Wahlström får så lite speltid i förhållande till Söndergaard. Men tråkigt nog har jag inte fått något svar. Men det handlar antagligen inte om någon ovilja. Skulle gissa att tajmingen inte var den bästa. Zanotti har naturligvis inte tid just nu att svara på mail från en enkel bloggare.

Ska bli kul att se Aranäs med bl a Pelle Linders och Atterhäll i morgon. Atterhäll har jag fortfarande inte förlåtit inte efter hans rasistiska påhopp på Lugis Mommi Flemister för några år sedan. Men det går inte att bortse ifrån att han är en skicklig kantspelare. Det kommer att gå undan på kanterna i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0