All star team

Mitt förslag till All star team:

MV

Mikael Appelgren, IFK Skövde. De nominerade målvakterna är alla jämna men Mikael har troligen betytt mest för sitt lag.

V6
Philip Nilsson, Ystads IF. En doldis som jag tycker förtjänar att lyftas fram.

M6
Andreas Nilsson, IFK Skövde. Fritzon är mer rutinerad, men Andreas spelar även i försvaret.

H6
Mattias Zachrisson, Guif. Marcus Enström har inte varit lika bra i år som förra.

V9
Jonathan Stenbäcken, Sävehof. Är stabilare än Kim Ekdahl du Rietz.

M9
Anders Hallberg, Lugi. Lugis lyft i år beror mest på Anders utveckling under året.

H9
Zoran Roganovic, H43. Fortfarande klart bäst på sin position.

Antar att jag kommer att få mothugg.


Kommentarer
Postat av: !

Jag valde Kim på H9 med tanke på VM. Stenbäcken bra i CL och serien. Bra AST!

2011-04-05 @ 22:30:12
Postat av: fd Avbytarbänken

Jag anser att ett AST för Elitserien ska baseras på insatser i Elitserien. Inte i VM, träningsturneringar eller något annat.



MV: Appelgren

V6: Gudmundsson

M6: Nilsson

H6: Enström

V9: Andersson

M9: Lake

H9: Roganovic

2011-04-06 @ 09:02:38
Postat av: TT

Enström har varit helt osynlig i år och jag ser inte ens honom som en kandidat. Både Fridén, Zacke och några andra är bättre.

2011-04-06 @ 12:48:45
Postat av: fd Avbytarbänken

Enström har gjort nästan lika många spelmål (113-128) som Zacke och har bättre procent. (67-57). Fridén har varit för mycket skadad och jag gillar inte hans sätt att vara på planen. Hormonerna har liksom inte riktigt bubblat färdigt verkar det som.

2011-04-06 @ 13:06:49
Postat av: Mitt6

" Hormonerna har liksom inte riktigt bubblat färdigt verkar det som."



Säsongens bästa analys.



Jag skrattar fortfarande.

2011-04-06 @ 13:57:10
Postat av: fp

Mer anmärkningsvärt att Wedbergs fortfarande bubblar så.

Han måste väl närma sig 50?

2011-04-06 @ 22:03:26
Postat av: !

Nej, Fridén tillhör väl seriens fjortisgäng med sitt humör, men har ändå större potential än Enström. Älskar dock "AHK-bänkens" beskrivning av Fridén ovan. Å andra sidan så bubblar Per Johansson hormoner som en dopad sodastreamer bara han ser Enström kontra i direktsändning. Tröttsamt.

2011-04-07 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0