Nu gäller det

Ja, då är det alltså äntligen slut på slutspelets gruppspel och ikväll så avgörs det vilka som blir tvåa i de båda grupperna. HK Malmö och Alingsås är den mest ovissa matchen. Tänk om Malmö mot all förmodan skulle gå till semifinal. Helt otroligt! Värt att notera att Rasmus Skram numera finns som alternativ när det gäller att rösta på All star team. Ibland är det verkligen långt från Skåne till HEH: s kansli för Rasmus borde naturligtvis varit nominerad redan från början. Och det är inte bara långt från Skåne till HEH, samma sak gäller till SVT och TV4. Tänk att Malmö tidigare inte visats i tv i år. Men ikväll så är det dags och vad vore bättre då än med en skrällvinst mot Alingsås.

Den andra semifinalplatsen känns vikt åt Drott. Kan aldrig tänka mig att Lugi vinner mot Guif samtidigt som Drott förlorar mot RIK. Men visst chansen finns. Men semifinalplatsen rök antagligen för Lugis del i bortamatchen mot Drott. Hur kunde man tappa efter en sån bra inledning?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-19 @ 16:53:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 10:33:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0