Glömde

Jo, jag glömde ju att kommentera truppen.

Fick en kommentar om att det räcker med en offensiv mitt-6:a nu när Jernemyr är tillbaka. Och det ligger något i det. Gustafsson hänger därför kanske löst. Lennartsson hade antagligen också hängt löst om inte Ekberg oturligt verkar ha tappat lite av formen.

Men jag tror fortfarande att det blir Fredrik Larsson (och då kan man undra varför inte Robin Andersson fick chansen att åtminstone vara med i träningsmatcherna).

Och så blir det nog tyvärr Beutler som får lämna in, om man nu bara ska ha två målvakter.

Och jag är inte lika imponerad av Kim Andersson som Claes Hellgren. Jag tycker att Kim har varit väldigt blek framåt, om man undantar Norgematchen.

Och Oscar Carlén har väl inte heller varit så bra i testmatcherna. Den starka högersidan känns inte lika stark nu som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0