Zanotti

Tänkte att jag kunde tipsa om att Zanotti gör webb-tv tillsammans med en journalist från Sydsvenskan på http://www.sydsvenskan.se/sport/handboll/HandbollsVM2011/ . Och han sköter sig bra. Jag är inte lika förtjust i studiokollegan från Sydsvenskan som känns lite väl ovan att framträda på i bild.

Men sändningarna avbryts hela tiden för mig. Vet inte om det beror på mitt bredband eller om Sydsvenskans server är underdimensionerad.

Zanotti tippade för övrigt att följande lag går vidare till mellanrundan:

Grupp A: Frankrike, Tyskland och Spanien
Grupp B: Island, Norge och Österrike
Grupp C: Danmark, Kroatien och Serbien
Grupp D: Polen, Slovakien och Sverige

Han tror dessutom att Frankrike och Polen möts i finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0