Kim återigen

Det är inte bara jag som är tveksam att Kim kommer att byta till RNL eller Montpellier. Oliver Schulz på HEH är lika tveksam. Oliver skriver att RNL: s ordförande dementerar bytet och nämner även att Montpellier redan är dubbelbesatta på Kims position. Har någon försett Jan Gustafsson på Sydsvenskan med vilseledande information? Det här börjar bli rätt spännande.

Lika spännande blir antagligen inte den andra matchen om det danska herrguldet. Jag tror AG vinner lätt inför storpubliken. Men det ska bli häftigt att se matchen. Det mesta pekar på ett nytt världsrekord för handboll med 36 000 åskådare. Matchen sänds för övrigt inte bara i dansk tv, utan även i norsk och isländsk. Jag slutar aldrig att bli imponerad av hur man säljer in AG i Danmark. Nu säger man sig vilja spela de kommande Champions League-matcherna i Parken inför 30 000 åskådare. Jag gillar hur AG spänner bågen och flyttar fram sina positioner. När har vi en svensk klubb som tar för sig på samma sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0