Halvlek

Herrarnas elitserie har nu kommit halva vägen. Och jag roade mig att jämföra tränarnas tips med mitt eget i september. Och jag kan konstatera att mycket har blivit som vi trodde. Men till min glädje kan jag också konstatera att än så länge har jag tippat bättre än tränarna (men det har faktiskt aldrig hänt att tränarna slagit mig). Så här ser jämförelsen ut:

Tabellplacering   Tränarnas tips Jämförelsetal   Mitt tips Jämförelsetal
Guif   Sävehof 2   Alingsås 3
Ystad   Guif 1   Sävehof 1
Sävehof   Skövde 3   Guif 2
Alingsås   Alingsås 0   Skövde 2
Drott   Ystad 3   Drott 0
Skövde   Lugi 4   Ystad 4
Kristianstad   Malmö 2   Malmö 2
Redbergslid   Drott 3   Lugi 2
Malmö   Redbergslid 1   Redbergslid 1
Lugi   Kristianstad 3   Kristianstad 3
Aranäs   Aranäs 0   Aranäs 0
H43   H43 0   H43 0
Hammarby   Caperiotumba  1   Hammarby 0
Caperiotumba   Hammarby 1   Caperiotumba 0
      24     20

Kommentarer
Postat av: Sillstrypan

Ställde några frågor om LUGI och din åsikt för ngr bloggar sedan. ganska långt inlägg om skillnaden på synen på handboll mellan GBG och Lund. Skulle vara kul om DU kunde ge din syn på detta. (så har du säkert en debatt som kan vara både ervlig och utvecklande.

För det är väl inte så STRUMERFOUL att du har en blogg bara för att framföra dina egna åsikter, utan du vill väl diskutera dem, eller???????????????

2011-11-30 @ 15:19:25
Postat av: M

14 omgångar är väl inte halvvägs?

2011-12-05 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0