Överraskningar

Tänk att Caperiotumba vann igår. Det var både roligt och överraskande och innebär att det jämnar till sig i botten. Den givna nedflyttningen är kanske inte så given ändå.

Och Lugi är helt klart på gång. Det var ju surt med en uddamålsförlust men flyt brukar jämna ut sig och Lugi har ju redan haft turen att vinna två matcher med ett mål. Men att spela jämnt mot Skövde borta visar på en styrka som jag inte trodde Lugi hade i år. Nu väntar Guif hemma i morgon. Det lär bli tufft och Guif får räknas som klara favoriter. Jag är rädd att det kan bli en rejäl överkörning. Men jag hoppas jag blir överraskad i morgon.

Och har äntligen Kristianstad fått igång Lars Möller Madsen? Han dominerade tydligen igår mot Hammarby. Det har varit ett mysterium att han tidigare varit så blek.

Och snart tänker jag Go West. Enligt Wikipedia kan det avse:

Men mer om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0