Sur igen?

Jag börjar undra om Oscar Jensen inte är lite lättstött. För någon dag sedan reagerade han på att Alingsås HKs assisterande tränare Andreas Stockenberg tyckte att Oscars blogg var färglös. Oscars reaktion var att tycka att Andreas Stockenberg plockar poäng på andras bekostnad och att han höll sig på en sandlådenivå. Det var väl att ta i. Vi pratar om samma Oscar som inte ville vara en läktarexpert som undertecknad. Och då ska man veta att  handbollsspelare eller tränare verkar tycka att det inte finns någon lägre varelse än en läktarexpert. Lite kritik får Oscar lära sig att tåla.

För min del så tycker jag att Oscar skriver både underhållande och intelligent. Det sistnämnda finns det ju inte något överflöd av i bloggvärlden (inkluderande denna blogg). Men jag tycker också att han kunde vara lite tuffare och framförallt lite mer elak. Bloggen känns lite väl politiskt korrekt eller oförarglig. Och även aningen akademisk i traditionell Lunda-anda. Men som sagt, jag läser honom gärna. 

Det är skönt att vara en hobby-bloggande läktarexpert. Jag behöver inte känna någon press från omgivningen.  


Kommentarer
Postat av: Inte sur

Inte e Oscar sur.. han gav bara igen..

Som han sa om sin sandlåda.. Det var han som började..

2011-10-20 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0