Underbart

OS-final! Smaka på den! Jag ska villigt erkänna att jag inte trodde att detta skulle vara möjligt i år. Men jag antar att jag inte är ensam om den bedömningen. För vem trodde före OS på en final? Inte ens spelarna verkade ju tro på möjligheten. Men nu har det hänt och det känns så fantastiskt underbart. Äntligen tar herrarna medalj igen. Och handbollen är åter tillbaka i finrummet. Så idag blir det inget gnäll om dåligt anfallsspel och jag böjer på nacken och ber om ursäkt för att jag tvivlade på valet av Mattias Andersson i målet.
 
Och det blev som jag misstänkte att Frankrike skulle knäcka Kroatien. Det blir alltså värsta tänkbara motståndare för herrarna i finalen. Skulle herrarna ta guld mot Frankrike så borde också bragdmedaljen vara vunnen. Men som sagt allt kan hända i idrott, så låt oss hoppas några dar till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0